januára 02, 2008

Happy New Year

5… 4… 3… 2… 1… ŠTASTNÝ NOVÝ ROK 2008!
Aké romantické. Všetci sú plný emócií, radujú sa, spievajú, tancujú, užívajú si chvíle nového roka, pritom ešte stále mysliac na ten, čo sa len prednedávnom ukončil. Vľavo odo mňa počujem tlmený výbuch a vidím letiacu zátku z fľaše, nasledovanú sladkou a rozpínajúcou sa zlatistou penou. Chlapík sa s očami plnými iskričiek šťastia obracia k svojim priateľom a s výkrikom: „ šťastný nový rok, kurva priatelia“, energicky podáva fľašu tomu, čo stojí vedľa neho najbližšie. V pravo odo mňa vidím dvoch zaľúbencov, ako si so slovami plnými nehy, porozumenia, náklonnosti a lásky šepkajú novoročné priania. Nasleduje dlhý a nekonečne vášnivý bozk, ktorý akoby slúžil na stvrdenie ich želaní, podobne ako si kedysi podpisovali zmluvy pečaťou. Tí dvaja sa už určite nemôžu dočkať kým dôjdu domov. Za mnou vidím partičku mladých ľudí plných očakávaní a tešiacich sa z toho, čo príde, čo má prísť. Predo mnou sledujem nádhernú explóziu farieb, atmosféricky doplňovanú sériou efektných výbuchov. Akoby povedali Česi: „ Skutečně, podívaná.“ A ja medzitým snívam. Zatváram oči a nechávam okolo seba plynúť nádhernú atmosféru okamihu, ktorý sa určite nezopakuje. Toľko ľudí, toľko emócií, toľko pozitívnej energie... Človeka by kľudne mohli označiť za pokrytca, ak by si z nej trochu nepožičal pre seba a nenabila sa ňou. Mám zatvorené oči, no aj tak vidím všetko navôkol. Človek nepotrebuje mať oči nato aby videl. Stačí ak vie cítiť. No to sa mi už okolo krku vrhá kamarát a vytrháva ma z môjho síce malého, no neskutočne plného sveta a kričí na mňa, ŠŤASTNÝ NOVÝ ROK!. S úsmevom na perách mu opätujem priania a želania a s novým elánom v duši vykračujem naprieč tomu, čo ma čaká a čo neminie. Myslím, že sa k tejto téme ešte vrátim. Dovtedy prajem,

ŠŤASTNÝ A VESELÝ NOVÝ ROK 2008!


8 komentárov:

Anonymný povedal(a)...

Pekne napisane. Tak klasicky, emocne. Pre mna je novy rok 2008 rokom novych zaciatkov. Obzvlast po prekonani nehorazne strasneho kruteho podleho temneho roku 2007 sa tesim ze uz je za mnou a zacina sa nova perioda dni. Rok 2008 ma parne cislo na konci, co je pre mna pozitivne a este je aj prestupny, cize mam o den naviac nieco napravit, co sa pokazilo v predoslych rokoch. V mojej dusi citim ze rok 2008 bude rokom svetla v kontraste s rokom 2007 ktory bol rokom temna. Snad sa ta temnota nikdy nevrati, budem sa snazit tomu zabranit pri pomylseni na modro-fialove svetla ktore si ziskali moj pohlad o polnoci pri vitani Roku Svetla - Roku 2008!!! Tak vsetko dobre do Noveho roku, Stanley :-*

Anonymný povedal(a)...

Mne sa tento clanok pacil,aj ked mi cely pripadal nejaky smutny..ako keby autor cakal na okamih, kedy aj on nebude travit silvestra sam,len s kamaratom, ale aj s niekym inym..

Anonymný povedal(a)...

No nevim, mucanek, je to krásne napísané, ale ja ten Silvester velmi neprežívam...nemám rada konce, možno preto, že sa bojím, že sa rok zresetuje a všetko dobré, čo som počas neho prežila sa jednoducho stratí. Prirodzene zmizne aj to zlé, ale neviem, či je to fajn, nechcem zabudnúť na moje chyby, čo keby som ich urobila zase? Ďalej sa bojím toho začiatku, lebo začiatok je vždy ťažký...nechápem, ako sa z toho môže niekto tešiť...iste, ten idilický moment je krásny, ale čo potom? PANIKAAAAAAAAA!
Btw. žerem ťa! ;)

Anonymný povedal(a)...

Mno,kedze sa tu vyjadrujete konkretne k tomuto clanku..ja by som rada ku vsetkym.. Oo..v skratke :D su pekne,krasne kt.obsahuju podstatu tohto celeho oO niesu tam ziadne omacky a vylepsovacie recicky kt. sa realita okrasluje oO a su primerane dlhe no :D co neni hoco oO a kcomu treba mat samozrejme nadanie ;)bejb,si sqeli no..treba uznat ;):)

Anonymný povedal(a)...

Neviem prečo som chvíľu mala taký divný pocit z tejto Tvojej tvorby.niežeby to bolo zle napísané.Prečítala som si všetko a musím uznať,že máš talent..
ale proste..prišlo mi to smutné..

Anonymný povedal(a)...

som rada ze na tejto planete sa najdu aj ludia co dokazu vnimat silvester a cele to velke halo okolo noveho roku celkom pozitivne.
ku clanku.. najprv som myslela a tesila sa ze to ides cele dokonalo skritizovat :D ale pekne si vykreslil situacie a ten pocit skritizovania sa pominul.
silvester bol uz sice v celku davno, ale je skvele spominat na prijemne chvile, ked je na ake =)

Anonymný povedal(a)...

ja osobne som prežil silvestra podobne ako ty, hoci nejako moc nemusím tento sviatok, dokázal som z neho načerpať trišku pozitívnej energie do ďalších dní.:) tak isto dúfam, že tento rok bude o trošku lepší než 2007, toho som mal už plné zuby:-D a ako obvykle, fakt pekne píšeš;)

Anonymný povedal(a)...

Krásně napsané...jako by tam člověk vedle tebe stál a viděl to taky...pro me je Nový rok příslibem nových věcí a ohlédnutím se za těmi starými...těsím se teď na rok 2010 protože to budu brát jako termín vyřízení starých účtů které mi rok 2009 přinesl a nebyly radostné ...odbytím půlnoci se už jen ohlédnu a budu vědět : je to pryč, je to za mnou:)Aja